موتور برق AC با قابلیت حرکت روی زمین و حمل بار و جا به جایی مسافر

عنوان اختراع: موتور برق AC با قابلیت حرکت روی زمین و حمل بار و جا به جایی مسافر

شماره ثبت اختراع: 98821

تاریخ ثبت: 24/07/1397

مالک و مخترع: محمد بهرامی

تلفن تماس با مخترع: تماس 09031751093

بررسی اختراع:

یکی از مشکلاتی که در این اختراع دیده و به آن پرداخته شده است، حمل و نقل سخت موتور های برق می باشد. معمولا از موتور های برق در مکان هایی استفاده می شود که دور از شبکه ی برق رسانی هستند و حمل موتور برق تا محل مورد استفاده، خود فرآیندی گاها سخت و هزینه بر است. لذا در این اختراع راه حل در خود موتور برق دیده شده است. موتور های برق معمول، انرژی حرکتی خود را از سوخت بنزین تامین می کنند و محوری را دوران می دهند که مستقیما به دینام وصل است و به این طریق برق تولید می شود. اما در مواقع لزوم این دوران می تواند قبل از تبدیل شدن به برق، به صورت انرژی حرکتی مورد استفاده قرار گیرد. این تغییر زاویه نگاه به صورت مسئله و به کار بردن از تکنیک تلفیق در این اختراع منجر به ثبت اختراع موتور و یا در واقع ژنراتور برقی شده است که می تواند خود محرک خود باشد و علاوه بر آن یک نفر راننده و همچنین حد مشخصی از بار را حمل نماید. با این روش گرچه هزینه ی ساخت این موتور بیش از موتور برق های رایج کنونی می شود، اما می توان از آن در مکان هایی که حمل و نقل خودرو های معمول امکان پذیر نیست با صرف هزینه و زمان کمتر و قابلیت اطمینان بیشتر به راحتی استفاده نمود. این اختراع نمونه موفقی از اختراعات تلفیقی است که توانسته است با تلفیق چند مکانیزم موجود، یک ایده ی جدید را پیاده سازی کند و مشکلی را با راه حلی نوآورانه حل نماید.

ضمن آروزی موفیقت روز افزون برای مخترع این محصول، آقای محمد بهرامی، شما عزیزان می توانید جهت تهیه ی محصول و یا مشارکت در تولید یا فروش آن مستقیما با ایشان تماس حاصل فرمایید.

لطفا جهت دریافت شماره تماس مخترعین در مواردی که منتشر نشده است، با خانه مخترعین ایران تماس حاصل فرمایید. تلفن تماس مخترعین عزیز، پس از هماهنگی های لازم در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 **یادآوری: بدیهی است که هرگونه بهره برداری مادی و معنوی از یک اختراع، تا بیست سال پس از تاریخ ثبت، صرفا متعلق به مالکین و مخترعین آن اختراع بوده و بهره برداری سایرین، منوط به کسب رضایت رسمی از مالکین و مخترعین می باشد. هرگونه استفاده ی بدون رضایت مالکین و مخترعین، پیگرد قانونی به همراه دارد.

**برای مشاهده ی جزئیات بیشتر اختراع، می توانید از لینک مرجع زیر استفاده نمایید.

لینک مرجع اختراع موتور برق AC با قابلیت حرکت روی زمین و حمل بار و جا به جایی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *