لیوان و فنجان بیسکویتی خوراکی

عنوان اختراع: لیوان و فنجان بیسکویتی خوراکی با مقاومت بیش از 40 دقیقه ای در مقابل هر نوع نوشیدنی گرم و سرد

شماره ثبت اختراع: 97007

تاریخ ثبت: 08/09/1396

مالکین و مخترعین: محمد رضانژاد

تلفن تماس با مخترع: تماس با خانه مخترعین ایران

بررسی اختراع:

همه ی ما روزانه چندین لیوان چای یا انواع نوشیدنی میل می کنیم. اما اگر یک بار دیگر یک لیوان چای در مقابل خودمان بگذاریم و بخواهیم به اختراعی جدید برای یک لیوان چای فکر کنیم، شاید باورمان نشود که تاکنون ده ها یا صدها اختراع پیرامون همین یک مسئله طراحی شده اند و اختراعات بسیار دیگری را هم می توان برای این موضوع طراحی کرد. اختراع لیوان و فنجان بیسکویتی خوراکی آقای رضانژاد، یکی از اختراعات بسیار جذابی است که در باب این موضوع طراحی شده است. ایشان با نیم نگاهی به مسئله ی محیط زیست و سرطان زا بودن مواد پلاستیکی موجود در لیوان های یکبار مصرف، لیوانی را طراحی کرده اند که با یک فرآیند بسیار ارزان قیمت تهیه می شود و درواقع یک بیسکویت است که پس از نوشیدن مایع درون لیوان، هم می توان آن را خورد و هم می توان دور انداخت. دور ریز این لیوان نیز بسیار مفید است و می تواند به عنوان غذای دام و طیور مصرف شود. پیش از این، نمونه هایی از لیوان های بیسکویتی در کشور های مختلف تولید شده اند. اما طبق توضیحاتی که در متن اختراع آمده است، در نمونه های خارجی از چندین لایه روکش مختلف استفاده می شود و آنچه حاصل می شود گران قیمت و ضخیم است. اما در این اختراع، با یک ایده ی ارزان قیمت، لیوانی یک لایه تهیه شده است که قابلیت افزودن رنگ های خوراکی را نیز دارد و می تواند در رنگ های مختلفی ساخته شود. جذابیت این محصولی به سادگی و ارزان قیمت بودن آن است. این پارامتر برای یک لیوان یکبار مصرف می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. علاوه بر آن، در عین سادگی و تک لایه بودن، دست کم 40 دقیقه انواع مایعات داغ یا سرد را در خود می دارد و درون مایع حل نمی شود. دفعه ی بعدی به لیوان چایتان بیشتر دقت کنید! هر پدیده ی ساده ای که در اطرافتان می بینید می تواند شروع طراحی یک اختراع بزرگ باشد.

ضمن آروزی موفیقت روز افزون برای مخترع این محصول، جناب آقای محمد رضانژاد، شما عزیزان می توانید جهت تهیه ی محصول و یا مشارکت در تولید یا فروش آن مستقیما با ایشان تماس حاصل فرمایید.

لطفا جهت دریافت شماره تماس مخترعین در مواردی که منتشر نشده است، با خانه مخترعین ایران تماس حاصل فرمایید. تلفن تماس مخترعین عزیز، پس از هماهنگی های لازم در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 **یادآوری: بدیهی است که هرگونه بهره برداری مادی و معنوی از یک اختراع، تا بیست سال پس از تاریخ ثبت، صرفا متعلق به مالکین و مخترعین آن اختراع بوده و بهره برداری سایرین، منوط به کسب رضایت رسمی از مالکین و مخترعین می باشد. هرگونه استفاده ی بدون رضایت مالکین و مخترعین، پیگرد قانونی به همراه دارد.

**برای مشاهده ی جزئیات بیشتر اختراع، می توانید از لینک مرجع زیر استفاده نمایید.

لینک مرجع اختراع لیوان و فنجان بیسکویتی خوراکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *