دانلود کتاب « ثبت اختراع ، چرا و چگونه؟ »

کتاب «ثبت اختراع، چرا و چگونه؟» یک کتاب آموزشی است که شما را به طور کامل با فرآیند ثبت اختراع آشنا می سازد. این کتاب با نگارشی ساده و صمیمی به قلم امید حامدتابعی به رشته تحریر درآمده است و برای عموم مردم، صنعتگران، دانش آموزان، دانشجویان و همه علاقه مندانی که تاکنون ذهنیتی در این زمینه نداشته اند، قابل استفاده است.

در این کتاب در رابطه با انگیزه های مختلف برای مخترع شدن صحبت شده است و کاربردهای اختراع در بطن زندگی مخترع نیز بررسی شده اند. جایگاه ثبت اختراع در زندگی نامه برخی از مخترعین بزرگ دنیا بررسی شده است و حتی روش تهیه متن رسمی اختراع و راهکارهای ارائه آن به اداره ثبت اختراعات ایران نیز آموزش داده شده است.

در زیر بخشی از این کتاب را  که به عنوان متن پشت جلد انتخاب شده است، می توانید مطالعه نمایید:

«… من سوال اساسی تری دارم. شما با مطالعه ی کامل این کتاب تمامی اطلاعات لازم درمسیرمخترع شدن را خواهید آموخت. اما سوال من این است که مگرهمه ی مردم مخترع می شوند؟ مگر لزومی دارد که همه مخترع باشند؟ پاسخی که خودم به این سوال می دهم این است که لزومی ندارد همه ی مردم مخترع باشند، اما لازم است که همه ی مردم با راه و روش صحیح ایده پروری آشنا باشند. چرا که عدم آگاهی در این زمینه باعث می شود که ایده هایی بسیار ناب و گران سنگ هر روز و هر روز به محض پیدایش، در نطفه خفه شود و به باد فراموشی سپرده شود. قطعا بسیاری از شما این اتفاق را تجربه کرده اید که ایده ای در سر داشته اید و پس از گذشت مدتی فراموشی، شاهد ساخت آن توسط دیگران بوده اید …»

جهت دانلود رایگان کتاب «ثبت اختراع، چرا و چگونه؟» کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *